Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Urlopowe łowiska

Urlopowe łowiska 06/05/2011 15:46 #7494

• Costia
  • ( Użytkownik )
  • Ukleja
Witam, jak wiadomo Ulrop dla wedkarza tylko z wedka
Planuje jakiś wypad nad wode pod koniec miesiąca (4-6 dni ), jako ze jestem z centrum polski, możliwości jest wiele. Szukam czegoś w granicach 200-250 km ode mnie, wytypowalem większe miasta mieszczące się w tej granicy ( km )
-Warszawa
-Bydgoszcz
-Krakow
-Poznan
-Wroclaw
-Opole

Myślałem nad możliwością biwakowania, namiot, grill itd bądź domek,duża dzika rzeka to jest to ( jestem początkujący jeśli chodzi o rzeczne lowy, takze bylby to wspanialy trening, czas na wyciaganie wnioskow i ich poprawe ) niestety problematyczne jeśli chodzi o wybór miejsca itd, co raz bardziej przemawia do mnie jakieś jezioro, prywatne lowisko.
Zależy mi na ciszy, spokoju i oczywiście średniej i dużej rybie.
W zależności od łowiska będę wedkowal Tyczka, bat, uklejowka, odleglosciowka, Fedeer, spinning

Jesteście w stanie coś doradzić?
Ostatnio zmieniany: 06/05/2011 20:04 przez Costia.

Re: Urlopowe łowiska 06/05/2011 18:55 #7496

• polamania kija:)
  • regy20
  • ( Użytkownik )
  • Ploc
Witam.

www.matchfishing.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=90:wisla-w-okolicach-raboujscia&catid=44:lowiska&Itemid=75

Nie miałem przyjemności wędkować w tym miejscu, a jednak to łowisko przemawia do mnie w 100%. Może przemówi i do Ciebie:)
Pozdrawiam i połamania kija.

Re: Urlopowe łowiska 06/05/2011 19:25 #7498

• Costia
  • ( Użytkownik )
  • Ukleja
Oczywiście ze tak, lowisko świetne ale zawsze jest to ale ...
MuSze liczyć się tym ze jadę z druga Polowka, także jakiś komfort musi być.
Lubie mieć wszystko na miejscu wiec ważnymi elementami byłyby:
Domek naj 2-3 osobowy blisko łowiska,sklep spożywczy/ bar/ zajazd/ restauracja , sklep wedkarski w pobliżu (5-10 km ) z możliwością wykupienia tygodniowej opłaty, oraz gliny, zanety, robactwa itd ...