Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Fazy holu.

Fazy holu. 12/08/2011 02:54 #8416

• polamania kija:)
  • regy20
  • ( Użytkownik )
  • Ploc
W wedkarstwie amatorskim takich aspektow zbyt czesto sie nie rozwaza, jednak jestem ciekawy czy zdarza sie prowadzic takie statystyki na szczeblu reprezentacyjnym, dlatego tez prosil bym doswiadczonych wedkarzy o wypowiedzenie sie na temat holu ryb. Ktore fazy holu statystycznie wypadaja najgorzej i jak sobie z tym Panowie radzicie?
Zapraszam do dyskusji.

Odp: Fazy holu. 12/08/2011 10:33 #8417

• Cz
  • Astor
  • ( Admin )
  • Moderator
Trochę dziwnie sformułowane pytanie. I nie bardzo "łapie" sens tematu. Mógłby kolega w kilku zdaniach inaczej sprecyzować temat??

Pozdr
Astor
[center][color=#800000][b]Grzesiek, Okr

Odp: Fazy holu. 12/08/2011 12:48 #8418

• sajo
  • ( Użytkownik )
  • Ploc
Co prawda nie mam doświadczenia o jakim mówi regy20, ale wydaje mi się, że raczej nikt nie prowadzi jakichś statystyk. Jeśli dobrze rozumiem temat, to przynajmniej dla mnie fazy holu, które mogą wpłynąć na niewyjęcie ryby to tuż po zacięciu i powiedzmy, że przy odłączeniu topa.
Wydaje mi się, że jeśli podczas holu coś może się nie udać, to właśnie w tych momentach, tuż po zacięciu gdy dopiero zaczynamy wycofywać kij oraz właściwie tuż przed pochwyceniem ryby do podbieraka. Przynajmniej ja w tych 2 przypadkach miałem najwięcej niepowodzeń.

Odrzucam przypadki gdy o niepowodzeniu w holowaniu decyduje ukształtowanie dna (korzeń, inne zaczepy) czy przy braniu ryb na klatę (w końcu też faza holu - końcowa).

regy20, czy o to Ci chodziło ? :)

Odp: Fazy holu. 12/08/2011 15:16 #8419

• polamania kija:)
  • regy20
  • ( Użytkownik )
  • Ploc
Dokladnie 'sajo'.