Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: podpórki pod tyczkę

podpórki pod tyczkę 02/18/2012 21:33 #9026

• bonek
  • ( Użytkownik )
  • Ukleja
jestem początkującym jeżeli chodzi o tyczkę, właściwie jeszcze nie łapałem na nią, bo dopiero zakupiłem sprzęt, Dla mnie jest to duży wydatek i nie posiadam jeszcze kosza czy podestu.
Może w ciągu roku jakiś zakupię. Powiedzcie jak radzić sobie bez podestu. Wiadomo tyczkę przeważnie się trzyma ale czy są jakieś tanie podpórki żeby odłożyć tyczkę np: podczas nęcenia lub zmęczenia. W kombajnach są do tego uchwyty a jak sobie poradzić bez kombajnu?

Odp: podpórki pod tyczkę 02/18/2012 22:24 #9027

• ŁYSY
  • ( Użytkownik )
  • Ploc

Odp: podpórki pod tyczkę 02/18/2012 22:57 #9028

• polamania kija:)
  • regy20
  • ( Użytkownik )
  • Ploc
Witam.

allegro.pl/zestaw-podporek-do-wedek-cormoran-i2112103089.html

Jak masz gdzie wbic, to cos w tym stylu na poczatek wystarczy, szczegolnie ta tylna bedzie Ci sluzyc. Jako przednia podporke radzil bym cos dluzszego i mocniejszego, bo nie zawsze brzeg schodzi lagodnie i te 80 cm najprawdopodobniej nie wystarczy. Gdy podporka przednia bedzie jak najdalej wysunieta (wbita), wtedy "ramie" sie zmniejsza i tylna nie bedzie tak mocno "obciazona", w zwiazku z czym nie bedzie wychodzic z ziemi, co czasami sie zdarza, szczegolnie przy silniejszym wietrze. Mozna temu zapobiec, wbijajac tylna podporke pod lekkim skosem.
Jak nie masz gdzie wbic tylnej podporki, wtedy mozna ja zastapic wiadrem z woda a wedke podkladac pod raczke. Z czasem znajdziesz patent na kazde lowisko - potrzeba mataka wynalazku:)
Pozdrawiam i polamania kija:)

Odp: podpórki pod tyczkę 02/18/2012 23:30 #9029

• bonek
  • ( Użytkownik )
  • Ukleja