Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Rolki pomoc :)

Rolki pomoc :) 02/13/2011 23:55 #6038

• Foosu
  • ( Użytkownik )
  • Ukleja
Witam serdecznie :) jestem początkującym wędkarzem i właśnie powoli zbieram sobie sprzęt , chciałem sie dowiedzieć czy miał ktoś już przyjemność testować te o to roleczki www.matchpro.com.pl/rolka-trabucco-v-top-range-ak-tr077.html i jakie są opinie na ich temat , a może poleci ktoś coś lepszego w kwocie do trzystu zł z góry dziekuje i pozdrawiam.

O:Rolki pomoc :) 02/14/2011 00:20 #6039

• Cz
  • Astor
  • ( Admin )
  • Moderator
Foosu napisał:
Witam serdecznie :) jestem początkującym wędkarzem i właśnie powoli zbieram sobie sprzęt , chciałem sie dowiedzieć czy miał ktoś już przyjemność testować te o to roleczki www.matchpro.com.pl/rolka-trabucco-v-top-range-ak-tr077.html i jakie są opinie na ich temat , a może poleci ktoś coś lepszego w kwocie do trzystu zł z góry dziekuje i pozdrawiam.

Bolączką rolek Trabucco jest wyrabianie się śrub montowanych w plastikowych zakładkach u konców nóżek. Przerabiałem to z rolkami Mavera [ten sam statyw] Musiałem dorobić metalowe nakładki na te plastikowe końcówki

Wymieniłem je na rolki Prestona Super Pro V-Roller [zielone]

Bardzo dobrze kręcące się roleczki z niesamowitą możliwością rozłożenia ich wysoko. Są bardzo stabilne.

Są do kupienia w zasięgu gotóweczki jaką planujesz przeznaczyć
foranglers.pl/rolki-super-pro-vroller-preston-innovations-p-92.html

Z czystym sumieniem polecam.
[center][color=#800000][b]Grzesiek, Okr
Ostatnio zmieniany: 02/14/2011 00:25 przez Astor.

O:Rolki pomoc :) 02/14/2011 11:05 #6043

• Foosu
  • ( Użytkownik )
  • Ukleja
Super , bardzo dziękuje za pomoc w takim razie zakupimy polecone roleczki . pozdrawiam serdecznie

O:Rolki pomoc :) 02/14/2011 15:28 #6044

• Remix
  • ( Użytkownik )
  • Ukleja
A ja myślę że rolki Trapera są lepsze i tańsze za 214 pl Na łożyskach

O:Rolki pomoc :) 02/14/2011 16:00 #6045

• ŁYSY